Startująca właśnie, kampania marketingu rekomendacji dla nowych płatków zbożowych Lubelli, obejmuje współpracę z reprezentatywną grupą konsumentek, które przetestują produkt. Kampania realizowana jest pod hasłem: „Odkryj co może zboże”.
Tym razem marka Lubella – stworzyła innowacyjne płatki, jakich jeszcze nie było. Jęczmień, żyto, pszenica i ryż – te zboża w wydaniu Lubelli zaskoczą niejednego. Każdy z wariantów zbożowych płatków ma inne, unikalne dodatki – dla przyjemności, lekkości, sylwetki i… chrupania. Wszystkie je łączy jedno – siła zbóż.
Każda z ambasadorek biorących udział w kampanii marketingu rekomendacji, otrzyma paczkę ambasadorską z nowymi płatkami zbożowymi Lubella, w czterech dostępnych wariantach. Każdy z nich ma inne, starannie dobrane dodatki, dzięki czemu odpowiada na różne potrzeby konsumentek. Zadaniem ekspertek będzie testowanie i rekomendowanie produktów oraz działania online budujące buzz wokół nowych płatków.
Przygotowany przez agencję mechanizm akcji oraz lifestylowa komunikacja mają na celu budowanie grupy promotorek płatków Lubella i trialu w grupie docelowej. Działania mają na celu pokazanie, że niezależnie od tego, czego szukamy w produktach zbożowych – Lubella przygotowała coś dla każdego. Cztery warianty nowych płatków to możliwość wyboru swojego ulubionego zboża w nowym, nieznanym dotąd wydaniu.
Dodatkowo ambasadorki będą mogły wziąć udział w akcji, polegającej na relacjach fotograficznych, inspirowanych hasłami: „Stawiam na lekkość”, „Stawiam na sylwetkę”, „Stawiam na przyjemność”, „Stawiam na chrupanie”. Będzie to unikalny kontent, prezentujący pozytywne doświadczenia z produktami marki Lubella. Wszystkie materiały oraz zdjęcia będą opatrzone hashtagami: #lubella oraz #platkizbozowe.