Marka Tarczyński od 1.09.2018 wraca z silną kampanią telewizyjną pod hasłem „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie”, promującą swoje parówki z szynki oraz parówki z fileta z kurczaka.
Kampania bazuje na platformie komunikacyjnej opartej na motywie międzynarodowym. W spocie reklamowym oraz we wszystkich działaniach promocyjnych pojawi się znana już z poprzednich reklam postać Japończyka, który w humorystyczny sposób podkreśla najważniejsze walory promowanych parówek z szynki i parówek z fileta z kurczaka.
„Masa to mięsa” – „Pożywne takie” – „Pełna para od rana” – to hasła klucze, dzięki którym kampania wyjaśnia dlaczego parówki marki Tarczyński to „Zdaniem wielu najbardziej pożywne parówki na świecie”.
Jesienna kampania będzie obecna we wszystkich wiodących kanałach telewizyjnych, oraz w stacjach tematycznych, w Intrenecie i materiałach POS. Wsparciem kampanii będą emisje spotów w wiodących sieciach kin: Cinema City i Helios. Dodatkowo marka zaplanowała szeroką promocję w radiu.
Komunikacja kampanijna obejmie również prasę handlową, materiały BTL w punktach sprzedaży, oraz szeroko zakrojone akcje degustacyjne w całym kraju.