Marka Diamant startuje z jesienną akcją sprzedażową. Jeden z flagowych produktów z portfolio, cukier Dry Demerara, sprzedawany będzie wraz z atrakcyjnymi podkładkami do kawy. Do wyboru są 4 różne wzory. Akcja potrwa do połowy grudnia.
Marka Diamant oferuje konsumentom nie tylko szeroki wybór cukrów i asortymentu cukrowego. W tym sezonie wzbogaca cukier trzcinowy Dry Demerara o podkładki idealne pod filiżankę czy kubek. Miłośnicy słodkich przyjemności mają do wyboru 4 różne wzory – do każdego opakowania cukru dołączona jest jedna podkładka. Minimalistyczna forma, oryginalne, biało-czarne grafiki z kawowymi napisami, będą idealną propozycją dla miłośników kawy. Akcja o charakterze prosprzedażowym zyska szerokie wsparcie promocyjne. Zaplanowana jest kampania w prasie kobiecej i handlowej, działania public relations, współpraca z influncerami oraz kampania digital. Opakowania cukru Dry Demerara z bonusowymi nakładkami są w sprzedaży od połowy października, do połowy grudnia.