Ruch ma kłopoty finansowe i szuka sposobu na wyjście z nich. Pomóc ma w tym zmiana strategii biznesowej oraz rozwój oferowanych usług. Jednym z pomysłów okazuje się zaproponowanie klientom hot-dogów oraz kawy.
Marek Podstawa, wiceprezes Ruch S.A. określił, że kioski w większych miastach mają zaproponować swoim klientom przekąski i kawę, zmieniając się w „stacje benzynowe dla pieszych”. Testy nowej formuły już trwają, m.in.: w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego. Docelowo ma powstać 500 kiosków typu convenience.
Wiceprezes spółki twierdzi, że model sprzedaży przekąsek i kawy przyjął się na stacjach benzynowych, więc możliwe, że przyjmie się także w kioskach. Tłumaczy, że ludzie tankują samochody rzadziej, niż kupują gazety. Nowy model kiosku ma powstawać w miejscach, w których panuje największy ruch pieszych.
Pozostałe punkty także czekają zmiany. Agenci mają mieć większą swobodę w doborze towaru dostępnego w placówkach. Współpraca ma ewoluować w stronę modelu franczyzowego.
Źródło: money.pl