Rozwój sieci Tchibo – nowy sklep w Tarnowie

Aktualności

Rozwój sieci Tchibo – nowy sklep w Tarnowie

21 sierpnia 2014

Sieć sklepów Tchibo otworzyła swój pierwszy lokal w Tarnowie, w centrum handlowym Gemini Park. Nowopowstały sklep zapewnia unikalne doświadczenie zakupowe i potwierdza konsekwentny rozwój biznesu, opierający się na dwóch dopełniających się kanałach sprzedaży: sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym Tchibo.pl.

Nowy sklep Tchibo jest odzwierciedleniem unikalnego konceptu Tchibo – połączenia najwyższej jakości kawy z ofertą zaskakujących produktów w tematycznych, cotygodniowych kolekcjach. Mieści się w największym centrum handlowym Tarnowa. Jego powierzchnia sprzedażowa wynosi ponad 90 m².

– Sklep Tchibo w Tarnowie jest odpowiedzią na potrzeby naszych konsumentów. Zależy nam na tym, aby zapewnić klientom jak najlepszy dostęp do naszej oferty produktów użytkowych i przestrzeni do dialogu, dlatego rozbudowana została ekspozycja kolekcji Tchibo – wyjaśnia Szymon Dąbrowski, Dyrektor Sklepów, Tchibo Warszawa. – Również wnętrze sklepu stworzy wyjątkowy nastrój i charakteryzuje się dbałością o szczegóły. Odzwierciedlają to materiały użyte do jego wykończenia, jak drewno, granit i chrom.

W sklepie udostępniona została strefa wypoczynkowa oraz ogródek kawowy znajdujący się przed wejściem.”

Wyjątkowa atmosfera zakupów to również zasługa najwyższej jakości obsługi. Sklepy Tchibo co roku, głosami konsumentów, nagradzane są Gwiazdą Jakości Obsługi. Posiadają również Certyfikat Zielony Sklep przyznany przez Fundację Partnerstwo dla Środowiska. To potwierdzenie, że sklep działa w sposób przyjazny dla środowiska naturalnego i uwzględnia zasady społecznej odpowiedzialności.

– Rozwój sieci Tchibo, dostosowywanie się do wymagań klientów to wynik konsekwentnej strategii biznesowej. Systematycznie inwestujemy w dwa kluczowe i komplementarne dla nas kanały sprzedaży: sklepy stacjonarne i e-sklep Tchibo.pl, który jest jednym z największych sklepów internetowych w Polce. Potrzeby klientów są dla nas na pierwszym miejscu, dlatego wprowadzamy coraz więcej rozwiązań typu cross-channeling. Każda wizyta w sklepie Tchibo to unikalne doświadczenie zakupowe. Wysoki poziom obsługi klienta, praktyki z zakresu zrównoważonego rozwoju czy serwis posprzedażowy to coś, co nas wyróżnia, w każdym z kanałów sprzedaży – wyjaśnia Szymon Dąbrowski.