Rossmann, największa sieć sklepów drogeryjnych w Polsce osiągnęła w 2022 roku wyższy poziom sprzedaży niż zakładano. W 2023 roku planowane jest otwarcie 100 nowych sklepów oraz dokończenie budowy regionalnych magazynów.
Obroty netto ze sprzedaży towarów i usług Rossmanna wyniosły w ubiegłym roku prawie 11,5 mld zł i wzrosły o 18,7% w stosunku do roku poprzedniego, a zysk netto osiągnął prawie 1,2 mld zł i był wyższy o 13,8% w stosunku do roku poprzedniego. Wzrost wartości sprzedaży związany jest w jakimś stopniu z wyższymi nominalnie cenami produktów, ale także z otwarciem 91 nowych sklepów w ubiegłym roku.
Stan posiadania sieci Rossmann na koniec 2022 roku to 1663 drogerie stacjonarne w 635 polskich miejscowościach oraz sklep internetowy.
źródło: propertynews.pl
Przeczytaj także: Drożyzna szaleje. Dynamiczny wzrost cen warzyw – złodzieje wchodzą na pola rolnicze