Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera

Aktualności

Rośnie popularność akcji „buy & get” w salonikach Kolportera

Kilka tysięcy klientów wzięło udział w wiosennej akcji promocyjnej „1-2-3 ucztujesz Ty!”, organizowanej przez koncern PepsiCo i Telepizzę, we współpracy z Kolporterem.

Osoby, które w dniach 3-30 kwietnia br., w jednym z ponad 730 saloników Kolportera zakupiły 2 premiowane napoje koncernu PepsiCo, otrzymywały specjalny kod umożliwiający zakup trzech pizz w cenie jednej. Kody promocyjne można wykorzystać do końca maja 2018 r., zarówno przy zamówieniach online, jak i przez telefon oraz tych składanych bezpośrednio w lokalach Telepizzy.

– Pierwszy raz akcję „buy & get”, polegającą na wydawaniu kodów w zamian za zakup produktów w naszej sieci, przeprowadziliśmy kilka lat temu – powiedział Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera.