Ronaldinho w nowej kampanii piwa Warka

Aktualności

Ronaldinho w nowej kampanii piwa Warka

02 kwietnia 2019

  • #Grupa Żywiec

Warka, najbardziej piłkarska marka piwna w Polsce, nawiązała współpracę z jednym z największych piłkarzy wszechczasów – Ronaldinho. Jego wizerunek znalazł się na opakowaniach Warki oraz w materiałach promocyjnych.

Ta charakterystyczna postać jest rozpoznawalna na całym świecie. Dzięki niemu jako widzowie doświadczaliśmy niesamowitych emocji na boisku. Mistrz świata z Brazylią z 2002 r., laureat Złotej Piłki, zdobywca tytułów Piłkarza Roku UEFA oraz FIFA, zwycięzca Ligi Mistrzów. Teraz, za sprawą Warki uznawany za wielką osobowość futbolu Ronaldinho zagości w polskich domach. Wizerunek piłkarza pojawił się m.in. na opakowaniach Warki Jasne Pełne i Warki Strong oraz opakowaniach zbiorczych, a także w materiałach promocyjnych.

Kampania Warki rozpoczyna się 1 kwietnia loterią promocyjną i można w niej wygrać wyjazd na mecz UEFA Super Cup 2019 w Stambule oraz 9 mln piw Warka Jasne Pełne. Aby wziąć udział w loterii, trzeba kupić piwo Warka Jasne Pełne lub Warka Strong w opakowaniu oznaczonym promocją. Informacja o nagrodzie znajduje się pod zawleczką lub kapslem.