Carte d’Or przygotował dwie nowości, które przyprawią o szybsze bicie serca nawet wytrawnych smakoszy.
W tym sezonie, poszukując inspiracji, Carte d’Or sięga do swych korzeni, do lat 70-tych, gdy pierwsi wytrawni smakosze mogli spróbować tych lodowych deserów. Lody Carte d’Or, pierwotnie dostępne jedynie we francuskich kawiarniach, z czasem zagościły w domowych zamrażarkach koneserów smaku w całej Europie. Ale to właśnie do tych pierwszych chwil odwołuje się tegoroczna nowość w linii deserowej –
Carte d’Or Truskawka z bezą. Deser ten nawiązując do tradycji wielkich lodziarni, został ułożony w opakowaniu w formie sześciu waniliowo-truskawkowych rozetek, polanych truskawkowym sosem i obsypanych kawałkami bezy pokrytej białą czekoladą. Jest to zarazem pierwsza odsłona nowych opakowań linii deserowej Carte d’Or, które od tego roku będą kusić przezroczystym wieczkiem, uchylając rąbek rozetkowej tajemnicy – kremowych lodów, aksamitnego sosu i chrupiącej posypki.
Carte d’Or Orzech włoski to lody o smaku orzecha, w których znajdziemy także starannie dobrane, skarmelizowane chrupiące kawałki orzechów. Linia monosmaków zyskała w tym roku również nowe opakowania.
Carte d’Or wprowadza także zmiany w identyfikacji wizualnej. Odświeżone logo zostało pozbawione ramki, nabierając modernistycznego, złotego szlifu, rodem z paryskiej lodziarni. Nowe logo zdobi wszystkie nowe opakowania produktów marki.
Pojemność Carte d’Or Truskawka z bezą: 900 ml.
Sugerowana cena detaliczna: 18,49 zł.
Pojemność Carte d’Or Orzech włoski: 1000 ml.
Sugerowana cena detaliczna: 15,49 zł.