Uczestnicy Najpiękniejszego Festiwalu Świata nie wyobrażają sobie wydarzenia bez kolorowego i rockowego sklepu Lidl. W sercu festiwalowego pola, już po raz 12. powstał polowy sklep Lidla, który wypełniły produkty spożywcze i niezbędne akcesoria. Przez ponad 100 godzin nieprzerwanej pracy sklepu odwiedziło go ponad 80 000 osób – to mniej więcej tyle ile mieszkańców ma Jelenia Góra. Warto podkreślić, że obecność marki na Festiwalu jest wyrazem podziękowań dla wszystkich wolontariuszy zaangażowanych w coroczne zbiórki Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Przez 13 lat wspólnego grania z Orkiestrą Lidl przekazał na cele Fundacji ponad 39 mln zł.
Lidl’n’Rock, czyli Rockowa Wyspa Lidla po raz 12 działała na Festiwalu!
Rockowy sklep Lidl Polska był absolutnie kolorowy i jedyny w swoim rodzaju. Został otwarty już od wtorku 2 sierpnia, a swoje drzwi zamknął dopiero w niedzielę, 7 sierpnia tak, aby przybywający z wyprzedzeniem festiwalowi goście oraz ci, którzy przedłużyli swój pobyt do niedzieli, mogli dokonać zakupów na miejscu.
Przez 6 dni pracy rockowego sklepu, odwiedziło go ponad 80 000 festiwalowych gości, to mniej więcej tyle ile mieszkańców liczą takie miasta jak Jelenia Góra lub Siedlce, czy Nowy Sącz.
Sklep był zaopatrzony w produkty spożywcze oraz środki higieniczne i akcesoria. Piękna pogoda dopisywała w tym roku przez wszystkie dni wydarzenia, dlatego jednym ze sprzedażowych hitów była woda źródlana. Festiwalowi klienci chętnie chłodzili się napojem kawowym dostępnym w strefie chłodniczej. W kategorii „owoce i warzywa” zdecydowanie królował pożywny banan. Natomiast w ramach „Piekarni w sercu Lidla” niekwestionowaną królową okazała się pizzerina oraz zaraz po niej kajzerka. Ciekawostką sprzedażową w kategorii artykułów przemysłowych okazały się damskie japonki…, których Lidl sprzedał na Festiwalu blisko 700 par.
Festiwalowa załoga rockowego sklepu Lidla
Festiwalowy sklep nie mógłby funkcjonować gdyby nie 162-osobowa załoga, która przybyła na Festiwal z różnych bliższych i dalszych zakątków Polski. Większość rockowego zespołu stanowili pracownicy sklepów sieci, którzy na czas Festiwalu przenieśli się w jego okolice, aby pracować w rockowym sklepie oraz po godzinach pracy spędzać czas na koncertach. Blisko 20 osób z całej załogi stanowili pracownicy biurowi, którzy zdecydowali się opuścić swoje biurka i przeżyć przygodę na Festiwalu, również wspierając rockową załogę. Wśród nich znaleźli się przedstawiciele Działu Budowlanego, Marketingu, Controllingu, Obsługi Klienta, Biur Sprzedaży, a nawet jeden informatyk.