W styczniu br. do kadry zarządzającej Kompanii Piwowarskiej dołączył Robert Cooper, który objął stanowisko dyrektora ds. zarządzania projektami i transformacją. Nowy dyrektor będzie odpowiedzialny za koordynację kluczowych projektów biznesowych KP.
Robert Cooper został członkiem zespołu zarządzającego pionem komercyjnym KP (ComCo Management Team, w skrócie CCMT). Dyrektor ds. zarządzania projektami i transformacją to nowo utworzone stanowisko w Kompanii Piwowarskiej, co zostało podyktowane coraz większą konkurencją i dynamiczną sytuacją na rynku piwa w Polsce.
Robert Cooper ma szerokie umiejętności zarządcze oraz doświadczenie w zakresie przywództwa merytorycznego, zdobyte w międzynarodowych firmach z sektora FMCG w Europie i Ameryce Łacińskiej. Do Kompanii Piwowarskiej przeszedł z Gruppo Campari, w której był dyrektorem zarządzającym na Karaiby; wcześniej przez 13 lat pracował na wyższych stanowiskach kierowniczych w grupie Diageo plc., m.in. w obszarze łańcucha dostaw, obsługi klienta i strategii. Robert Cooper ukończył Uniwersytet Cambridge, posiada dyplom inżyniera produkcji i dodatkowo tytuł MBA Uniwersytetu Stanforda w Kalifornii.