Franczyzobiorcom, którzy mają za sobą wieloletnią współpracę z Carrefour, firma oferuje remodelling placówek, zgodny z oczekiwaniami klientów i najnowszymi trendami.
W każdym przypadku przebudowa sklepu jest planowana indywidualnie, z uwzględnieniem potrzeb klientów danej placówki. Dzięki długofalowej współpracy z franczyzobiorcą, Carrefour ma możliwość lepszego poznania klienta i zrozumienia specyfiki danej lokalizacji, również m.in. dzięki narzędziom do analizy wyników sklepu.
Zmiany realizowane w trakcie przebudowy sklepu obejmują m.in.:
– zmianę ustawienia sklepu
– nowe aktywa:
- t
- meble na działy warzywa i owoce oraz pieczywo
- kasy dotykowe
- regał na alkohole, w tym specjalny regał na wina
- boksy kasowe
t
t
t
– wejście
– nowe wizualizacje, w tym czarno – białe grafiki, np. z lokalnymi motywami.
Zgodnie z aktualnymi trendami panującymi na rynku firma odsłania też witryny, aby zachęcały klientów do wejścia do środka, i doświetla najbardziej wrażliwe kategorie produktów oświetleniem punktowym.
Całość działań jest planowana wspólnie przez menedżera regionalnego i franczyzobiorcę. Po stronie franczyzobiorcy pozostaje jedynie odświeżenie lokalu. Pozostałe zmiany przejmuje na siebie Carrefour.
– Cenimy dobrą współpracę, a naszym priorytetem jest zapewnienie wsparcia dla naszych franczyzobiorców. Kilka lat na rynku detalicznym to okres, w którym wiele może się zmienić, dlatego naszym „długodystansowym” franczyzobiorcom oferujemy swojego rodzaju bonus w postaci remodellingu sklepu. Dzięki temu franczyzobiorca może skorzystać z najnowszych konceptów wypracowanych przez firmę i unowocześnić swoją placówkę – mówi Marek Lipka, dyrektor ds. sklepów convenience w Carrefour Polska.
Carrefour Polska stale modernizuje wszystkie posiadane formaty, w tym koncepty sklepów franczyzowych. Firma bacznie obserwuje zmiany zachodzące na rynku i wprowadza nowe rozwiązania, żeby dostosować wygląd i ofertę sklepów do nowych trendów konsumenckich.