Rebranding marki Olitalia

Kampanie

Rebranding marki Olitalia

Olitalia – marka oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia oraz olejów z pestek winogron i ryżu doskonale znanych w ponad 130 krajach odświeża swój wizerunek. Po zakończeniu pierwszego etapu rebrandingu polegającego na zmianie i wprowadzeniu nowego logotypu,  przyszedł czas na totalną zmianę opakowań! Butelki Olitalia w nowej odsłonie pojawią się na sklepowych półkach.

Olitalia to oliwy z oliwek z pierwszego tłoczenia, oliwy aromatyzowane, doskonałe do smażenia oleje z pestek winogron oraz ryżu, które zdobyły serca i od wielu lat podbijają podniebienia konsumentów niemalże na całym świecie, również w Polsce. Teraz, w trosce o najwyższą satysfakcję konsumentów, marka prezentuje swoją rodzinę oliw w zupełnie nowej szacie graficznej oraz jeszcze bardziej prestiżowych i wygodnych w użyciu butelkach o odmienionym kształcie.

Nowe etykiety na butelkach Olitalia przywodzą na myśl najlepsze skojarzenia z kulinarnym światem słonecznej Italii, bogactwem kultury, przywiązaniem do tradycji, prestiżem i geniuszem w kreacji. Drzewo oliwne na etykiecie jest symbolem przywiązania oraz poszanowania historii i włoskich tradycji. Włosi otaczają drzewa oliwne szczególnym szacunkiem – od czasów starożytności gałąź oliwna stanowi symbol świętości, pokoju, urodzaju i zwycięstwa.

Nowe butelki z ciemnozielonego szkła, chroniącego cenne oleje i oliwy przed promieniami słonecznymi mają stylowy, doskonale wyważony kształt o delikatnie zaokrąglonych rogach. Tożsamość marki została dodatkowo podkreślona poprzez tłoczenie nazwy Olitalia na bokach butelki. Wytłoczenie to nadaje butelce szczególnego wyglądu, ale ma także praktyczne znaczenie – sprawia, że butelka nie wyślizguje się z dłoni podczas użytkowania.

Olitalia dba także o środowisko, dlatego do produkcji nowych butelek wykorzystuje w 75% szkło z recyklingu.