Firma Mondelēz International przedstawiła efekty swoich globalnych starań w corocznym raporcie społecznej odpowiedzialności biznesu „Impact for Growth Progress Report”.
39% produktów z portfolio globalnego firmy oferowane jest w indywidualnie pakowanych porcjach. 100% produktów jest znakowanych informacją o kaloriach na froncie opakowania. W ostatnim roku m.in. o 25% zwiększono ilość pełnych ziaren w ciastkach, zmniejszono także ilość tłuszczów nasyconych o 6% a sodu o 5%. Podano również dane dotyczące rynku polskiego. Tylko w 2016 roku pracownicy firmy spędzili ponad 1100 godzin pomagając potrzebującym w ramach 15 projektów. Zatrudnieni brali udział w biegach charytatywnych, podejmowali działania na rzecz ochrony środowiska oraz organizowali zawody sportowe i warsztaty zdrowego żywienia dla społeczności lokalnych. Ważna dla producenta jest także edukacja pracowników i uświadamianie im, jak poprzez codzienne proste aktywności mogą dbać o środowisko. We wszystkich zakładach na świecie zmniejszyła się ilość wypadków aż o 30%. W Polsce większość fabryk, w tym np. w Jankowicach i Jarosławiu, może pochwalić się kilkuletnią bezwypadkową produkcją. – Wierzę, że metodą konsekwentnych działań 4600 pracowników naszej firmy w Polsce, jak i Mondelēz International globalnie, przyczynia się do pozytywnych zmian w skali regionu i lokalnych społeczności – podkreśla Janusz Idczak, Prezes Mondelēz International w Polsce.