Dino to jedna z najszybciej rozwijających się sieci handlu detalicznego artykułami spożywczymi w Polsce pod względem liczby sklepów i przychodów ze sprzedaży. Na dzień 30 czerwca 2021 r. sieć Dino tworzyły 1 622 sklepy o łącznej powierzchni sali sprzedaży 633 247 m². Dino Polska w okresie trzech lat do 30 czerwca 2021 r. zwiększyła liczbę sklepów o 773, czyli o 91%.
Ekspansji geograficznej towarzyszy znaczący wzrost przychodów ze sprzedaży w istniejącej sieci sklepów (LfL), który w I półroczu 2021 r., w porównaniu z analogicznym okresem 2020 r., wyniósł 9,5%.
W I półroczu 2021 r. przychody Grupy Dino wyniosły 6 011,0 mln PLN i były o 1 325,2 mln PLN, czyli o 28,3% wyższe niż w I pół. 2020 r. Równocześnie koszt własny sprzedaży wzrósł o 27,6% do 4 497,8 mln PLN. W II kwartale 2021 r. przychody Grupy Dino wyniosły 3 250,3 mln PLN i były o 784,9 mln PLN, czyli o 31,8% wyższe niż w II kw. 2020 r. Równocześnie koszt własny sprzedaży wzrósł o 32,1% do 2 441,5 mln PLN.
Strategia Grupy Dino zakłada m.in. dalszy wzrost poprzez kontynuację szybkiego, organicznego rozwoju sieci sklepów. Udane wdrożenie strategii rozwoju Grupy Dino zależy m.in. od warunków gospodarczych, dostępu do finansowania zewnętrznego, braku niekorzystnych zmian w otoczeniu regulacyjnym, znalezienia nieruchomości na akceptowalnych warunkach handlowych, które odpowiadają wymogom stawianym przez Grupę Dino, sprawnego otwierania nowych sklepów, zatrudnienia, wyszkolenia i utrzymania personelu sklepów, a także zintegrowania nowych sklepów z siecią dostaw funkcjonującą w Grupie Dino w sposób zapewniający możliwie wysoką rentowność.
Nawet jeżeli Grupa Dino doprowadzi do otwarcia nowych sklepów zgodnie z przyjętą strategią, nowo otwarte sklepy mogą nie osiągnąć rentowności w pierwotnie zakładanym terminie lub nie osiągnąć jej w ogóle, bądź wzrost przychodów ze sprzedaży lub przychodów ze sprzedaży w istniejącej sieci sklepów (LfL) może się okazać niższy niż zakładany przez Zarząd, jak również Grupa Dino może być narażona na poniesienie dodatkowych nieprzewidzianych kosztów związanych z otwieraniem nowych sklepów. Ponadto, przeprowadzona przez Grupę Dino analiza poprzedzająca otwarcie danego sklepu może się okazać błędna m.in. ze względu na mniejszy niż oczekiwany ruch klientów w okolicy sklepu lub inne nieprzewidziane okoliczności.