Już od 12 lat jury konkursu Dyrektor Marketingu Roku docenia wybitnych i odważnych marketerów wychodząc z założenia, że bez dobrego marketingu nawet najlepsza marka, firma czy instytucja nie jest w stanie przetrwać. W tegorocznej edycji konkursu tytuł w kategorii specjalnej Long Time Marketing Excellence trafił w ręce Rafała Masiaka z Hochland Polska.
Konkurs Dyrektor Marketingu Roku organizowany jest przez wydawcę serwisu mediarun.com, który od kilkunastu lat informuje o najważniejszych trendach i zmianach w branży digital i marketing w Polsce. W 12. edycji konkursu kapituła oceniała osoby i zespoły w 52 kategoriach, a uroczysta gala wręczenia nagród odbyła się 16 listopada w hotelu InterContinental w Warszawie.
Rafał Masiak w Hochland Polska na stanowisku dyrektora marketingu w randze członka zarządu firmy pracuje od 2016 roku. Odpowiada za rozwój i promocję Hochland na rynku FMCG. Pod jego kierownictwem firma opracowała długofalową i skuteczną strategię dla swoich marek, wprowadzając nowe produkty, przekraczając tradycyjne podejście i tworząc angażujące relacje z konsumentami.
To nie pierwszy tytuł Dyrektora Marketingu Roku dla Rafała Masiaka. W 2018 roku triumfował w kategorii Produkty Żywnościowe, natomiast w tegorocznej edycji zdobył tytuł w kategorii specjalnej Long Time Marketing Excellence za zbudowanie Love Brand, o czym sam mówi tak: “Stworzenie Love Brand jest możliwe tylko w ujęciu długofalowym, ale dzięki temu marka jest odporna na kryzysy, ponieważ zawsze jest dla niej miejsce w sercu i koszyku zakupowym konsumenta. Pomysł na marki, odwaga i wyjście poza schemat oraz konsekwencja w działaniu – to trzy filary strategii long-term dla marek, które pozwoliły stworzyć Love Brand. Hochland i Almette to pożądane marki w swoich kategoriach, cieszące się zaufaniem konsumentów i notujące wzrosty udziałów rynkowych”.
źródło: Hochland Polska
Oprac.: Klaudia Walkowiak