22 czerwca odbyła się konferencja sprzedaży Hochland Polska pod tytułem „Przyspiesz z nami”. Podczas spotkania odbyła się premiera nowego konceptu serów topionych Hochland oraz programu wsparcia sprzedaży w roku 2015. Gościem specjalnym był profesor Witold Orłowski, który poprowadził wykład pt.: „Polski konsument i wartość marki w biznesie”. Hochland rozpoczął także największą w historii firmy akcję promocyjną na polskim rynku. Działania, które obejmą 5000 sklepów potrwają od czerwca do grudnia. W tym czasie sery topione Hochland: plastry, krążki, bloczki i pudełka będą silnie wspierane marketingowo, głównie za pomocą reklam telewizyjnych, kinowych oraz na nośnikach outdoorowych. Sery topione Hochland dostępne w opakowaniach ze zmienioną szatą graficzną i w atrakcyjnych cenach, będą widoczne na ponad 900 bilboardach i wiatach przystankowych. Zaplanowano również osobne działania skierowane do dystrybutorów, sklepów oraz konsumentów. Szczególnym systemem motywacyjnym objęci zostaną przedstawiciele handlowi – zarówno zatrudnieni przez Hochland Polska, jak i przez zewnętrznych dystrybutorów. Dla sklepów przygotowano specjalne pakiety zakupowe. Każdy z współpracujących z Hochland Polska dystrybutorów otrzyma indywidualny cel sprzedażowy, a nagrodą za jego zrealizowanie będzie ekskluzywny wyjazd.