Programy konsumenckie i akcje samplingowe cieszą się coraz większą popularnością. W okresie od stycznia do października 2018 r. w sieci saloników Kolportera zorganizowano blisko 30 takich akcji, w których wydano klientom ponad 1,7 mln katalogów, próbek towarów i nagród.
Kolporter od ponad 20 lat umożliwia w swojej sieci saloników m.in. wydawanie nagród w różnego rodzaju konkursach (redempcja, buy & get) czy dystrybucję bezpłatnych próbek lub katalogów (sampling).
– Producenci, dostawcy, a także agencje reklamowe, którzy się do nas zgłaszają, doceniają sieć saloników i narzędzia, którymi dysponujemy – mówi Robert Szczepaniak, dyrektor marketingu Kolportera. – Z racji specyfiki nasza sieć zapewnia dotarcie do bardzo szerokiej grupy potencjalnych konsumentów – rocznie obsługujemy ok. 70 mln klientów. Akcja promocyjna może być przeprowadzona w całej sieci, wybranym regionie czy mieście, może też dotrzeć do ściśle określonej grupy odbiorców – podkreśla Robert Szczepaniak.
W 2018 r. w placówkach Kolportera organizowane były zarówno ogólnopolskie, jak i regionalne, a nawet lokalne kampanie promocyjne. Do tych największych zaliczane były akcje organizowane na terenie całego kraju. Łącznie w tych kampaniach rozdano ponad 1,2 mln nagród, katalogów i sampli. Blisko pół miliona produktów zostało wydanych w kampaniach regionalnych.