Marka Hellena rozpoczęła promocję konsumencką, będącą częścią ogólnopolskiej kampanii promocyjnej kultowej Oranżady pod hasłem Cudze chwalicie swego nie znacie. O akcji informują promocyjne etykiety na butelkach napoju oraz fioletowe korki. Promocja konsumencka, obejmująca 3 warianty Oranżady Hellena 1,25L: białą, czerwoną i żółtą, potrwa do końca lipca br.
Promocja konsumencka w formie loterii jest częścią kampanii wizerunkowej Oranżady, będącej kontynuacją zeszłorocznej kampanii Cudze chwalicie, swego nie znacie. Na sklepowych półkach pojawiły się butelki Oranżady Hellena z fioletowymi, promocyjnymi korkami, pod którymi ukryte są kody. Ich zarejestrowanie SMS-em lub na stronie internetowej marki czy jej fanpage’u na FB daje konsumentom szansę na zdobycie atrakcyjnych nagród. Ci, którym dopisze szczęście mogą wygrać: wycieczki zagraniczne, skutery Vespa, rowery Giant, a trzy razy dziennie 100zł oraz zgrzewki kultowego napoju.
Promocja konsumencka jest szeroko komunikowana w mediach: TV, prasie i Internecie oraz otrzymała pełne wsparcie w miejscach sprzedaży: dedykowane ekspozytory oraz materiały POS: szelf stopery półkowe, woblery, dedykowane moduły do gazetek sieciowych i owijki paletowe. O promocji i jej zasadach informuje także grafika promocyjnych opakowań trzech wariantów Oranżady 1,25L: białej, czerwonej i żółtej oraz zawieszki na butelki.
Głównym wsparciem promocji konsumenckiej jest kampania telewizyjna marki Hellena. Trzy spoty reklamowe z udziałem członków kabaretu Ani Mru Mru, którzy, podobnie jak w zeszłym roku, promują napój Hellena, są emitowane w największych stacjach telewizyjnych. Hasła tegorocznej kampanii Oranżady odwołują się do tamtych dni, a osadzenie całości w charakterystycznej muzyce – w coverach znanego hitu w trzech aranżacjach muzycznych, wykonywanych przez kabaret Ani Mru Mru w towarzystwie dzieci, wzmacnia przekaz.