W największych miastach i najczęściej odwiedzanych nadmorskich kurortach, na deptakach i bulwarach oraz w wybranych sieciach handlowych odbyły się degustacje syropów Łowicz (Agros-Nova). Akcja była częścią kampanii promującej syropy z edycji limitowanej syropów na lato. Od początku czerwca przez dwa miesiące trwała ogólnopolska kampania reklamowa wspierająca edycję limitowaną syropów Łowicz. Jej ważną częścią były degustacje dla konsumentów – przy specjalnie przygotowanych stoiskach z saturatorami, w 9 największych miastach oraz 16 nadmorskich miejscowościach, wszyscy chętni mogli spróbować trzech smaków syropów serii Limitowanej Lato – Limonka Cytryna, Rabarbar Mirabelka, Ogórek Mięta oraz syropu malinowego. Każdy konsument mógł skosztować różnych smaków w połączeniu z wodą gazowaną. Syropy z edycji limitowanej na wiosnę i lato dostępne są w ofercie marki Łowicz od kwietnia. Ich wprowadzenie to szansa na zainteresowanie konsumentów syropami także poza tradycyjnym (zimowym) sezonem i pobudzenie całej kategorii.