III edycja programu grantowego „Inicjatywy” realizowanego przez Carlsberg Polska zakończyła się w styczniu. Dzięki akcji udało się zrealizować 9 projektów społecznych, których pomysłodawcami i wykonawcami są pracownicy Carlsberg Polska, a odbiorcami są społeczności lokalne w sąsiedztwie browarów i biur firmy. W ramach programu m.in. zrewitalizowano tereny oraz stworzono nowe miejsca zachęcające do rekreacji i uprawiania sportu, wybudowano kino letnie, zakupiono sprzęt do nagłośnienia imprez lokalnych. Każdy z projektów został wsparty przez Carlsberg kwotą 7 tys. zł. Finałowe projekty wyłoniło jury, w skład którego weszli członkowie Fundacji Nasza Ziemia oraz przedstawiciele Carlsberg Polska. We wszystkich trzech edycjach wzięło udział 179. wolontariuszy, którzy przepracowali społecznie 1458 godzin i zrealizowali 26 projektów. Czwarta edycja „Inicjatyw” zostanie ogłoszona 1 marca.