Program Hortex Premia przygotowany i realizowany od 2012 roku przez Sodexo Benefits and Rewards Services został uznany za najlepszy program lojalnościowy B2B w plebiscycie Loyalty Awards 2015.
Loyalty Awards to wyróżnienie dla najlepszych projektów lojalnościowych w Polsce, które przyznaje społeczność profesjonalistów specjalizujących się w zarządzaniu relacjami z klientami i budowaniu ich lojalności. W tym roku wyróżniony został program lojalnościowy Hortex Premia, którego partnerem jest Sodexo Benefits and Rewards Services. Program realizowany przez Sodexo został nagrodzony w plebiscycie Loyalty Awards już drugi rok z rzędu.
Program lojalnościowy Hortex Premia skierowany jest do najbardziej aktywnych kontrahentów firmy, a jego celem jest m.in. zbudowanie przewagi konkurencyjnej, wzrost sprzedaży produktów oraz zapewnienie lepszej ich ekspozycji. Dzięki uruchomieniu nowoczesnej platformy motywacyjnej jego uczestnicy mają m.in. dostęp do strefy profesjonalisty, gdzie mogą znaleźć szczegółowe informacje w jaki sposób eksponować i sprzedawać produkty marki Hortex. Program wyróżnia się spersonalizowanym przekazem skierowanym do kontrahentów, wzorowanym na komunikacji znanej z portali społecznościowych. Dodatkowo, program umożliwia uczestnikom obustronną komunikację poprzez formularz kontaktowy oraz za pomocą poczty elektronicznej i sms. Ponadto, przedstawiciele firmy mogą na bieżąco monitorować zachowania uczestników oraz angażować ich do aktywności w programie.
– Przygotowanie i realizacja programu lojalnościowego to skomplikowane przedsięwzięcie. Ważne jest, aby był dobrze przemyślany i oparty na sprawdzonych założeniach, a przede wszystkim zrealizowany z doświadczonym partnerem biznesowym. Sodexo Benefits and Rewards Services przygotowało program szyty na miarę naszych oczekiwań. Hortex Premia jest programem wsparcia sprzedaży, budowania lojalności i relacji z Naszymi partnerami biznesowymi takimi jak: sklepy detaliczne, sieci lokalne, podhurty, przedstawiciele handlowi dystrybutora, punkty Horeca, zarówno w kategorii JND jak i FFV. Jest to program dzięki któremu możemy motywować naszych partnerów biznesowych do podejmowania wspólnych aktywności, które skutecznie przekładają się na realizacje celów biznesowych – powiedział Tomasz Konka Dyrektor Marketingu Handlowego w Hortex Holding SA.
Sodexo Benefits and Rewards Services wspiera Hortex w realizacji Hortex Premia od 2012 roku, od początku doradzając zarówno w zakresie ustalenia formuły programu jak i aspektów prawno-podatkowych związanych z jego organizacją. Dedykowany przez Sodexo Program Manager zarządza programem poprzez dedykowaną platformę on-line. Jego zadaniem jest bieżąca koordynacja działań począwszy od zapraszania i komunikacji z uczestnikami, poprzez obsługę i wdrażanie nowych funkcjonalności, po monitoring i rozliczanie programu. =
– Serdecznie gratulujemy wyróżnienia naszemu wieloletniemu partnerowi, firmie Hortex. Cieszymy się, że prowadzone przez nas projekty zyskują uznanie branżowych profesjonalistów. Dokładamy wszelkich starań, aby oferowane przez nas kompleksowe rozwiązania były odpowiedzią na zróżnicowane potrzeby klientów, a tego typu wyróżnienia dodatkowo motywują nas do dalszej pracy i udoskonalania naszych produktów – powiedział Dariusz Deszczka, Category Manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie w firmie Sodexo.
Program Sodexo Benefits and Rewards Services został nagrodzony w plebiscycie Loyalty Awards już po raz drugi z rzędu. W ubiegłym roku w konkursie na najlepszy program lojalnościowy wprowadzony w 2014 roku zwyciężył projekt HOLISTIC CLUB prowadzony dla marki Dr Irena Eris.