Firma Herbapol rusza z nowymi odsłonami kampanii reklamowych produktów dżemowych oraz linii Herbaciany Ogród. Spoty emitowane są w popularnych stacjach telewizyjnych. Produkty dżemowe swój smak zawdzięczają sprawdzonym recepturom oraz wyselekcjonowanym owocom od regionalnych dostawców. Wyróżnikiem produktów dżemowych Herbapol jest to, że nie zawierają gumy guar. W tej kampanii zaprezentowano pięć produktów – dżemy z malin odmiany polka, z truskawek zebranych na Lubelszczyźnie, z wiśni nadwiślańskiej, oraz powidła węgierkowe z węgierek zebranych w okolicach Nałęczowa. Spot mówiący o właściwościach dżemów będzie emitowany od 13 marca do 17 kwietnia. Owocowe herbatki dostępne w linii Herbaciany Ogród wytwarzane są z naturalnych, suszonych, dużych kawałków owoców. Spot jest spójny z komunikacją marki i jej hasłem przewodnim „Przyjemność. Masz to w naturze”. Jego główną bohaterką jest herbatka owocowa Dzika Róża z linii Herbaciany Ogród. Spot będzie emitowany do 26 marca.