Marka posiada charakterystyczny, impaktowy kolor niebieski, ale szukała dodatkowych elementów mogących odróżnić ją od konkurencji i wzmocnić więź z konsumentami. Z wyzwaniem tym zwróciła się do agencji Logic Design, która brała wcześniej udział w tworzeniu sukcesu Princessy Zebry.
Wybrano rozwiązanie, które ożywi i wzmocni przywiązanie konsumentów do Princessy. Pomysł opiera się na wpleceniu elementu konwersacji do designu, krok nawiązujący do światowych trendów, i wciąż unikatowy dla kategorii wafelków w Polsce. Dostrzegając wagę mediów społecznościowych, Logic Design szukał inspiracji w nieodłącznym atrybucie życia codziennego – smartphonie, który dziennie wyświetla nam setki wiadomości. W ten sposób powstał projekt z zabawnymi dymkami wypełnionymi hasłami, które aktywizują konsumentów, i zachęcają do interakcji.
„Uśmiechnij się”, „Chodźmy w tango”, „Co u ciebie?”, „Lubię cię” czy „Chrupnij” to przykłady wiadomości umieszczonych na opakowaniu, które mają sprowokować do rozmowy z Princessą lub w gronie znajomych.
Dzięki nowym, bardziej apetycznym kompozycjom, Logic Design podkreślił również intensywność i różnorodność smaków Princessy, dodając jeszcze więcej smakowitości do jej komunikacji. Logotyp, naśladujący kontur ust został poddany delikatnemu liftingowi. Usta stały się teraz jeszcze bardziej soczyste i dynamiczne, jakby to one niosły wiadomości w dymkach.
Od października 2015 cała gama Princessy (mleczna, orzechowa i kokosowa) jest dostępna w nowej odsłonie graficznej. Marka, która zgromadziła około 70 tys. fanów na Facebooku, z pewnością wygeneruje pozytywny buzz, który przyciągnie nowych klientów. – podsumowuje Agnieszka Mączyńska, Deputy General Director w polskim oddziale agencji.