Tempo dzisiejszego świata nie pozostawia wiele czasu, który możemy poświęcić samym sobie. Żyjemy szybko, intensywnie, dzieląc swoje obowiązki pomiędzy pracę a dom. W codziennym zabieganiu nie zawsze możemy pozwolić sobie na relaks. Marka Silan postanowiła zatrzymać czas i zaprosić swoich gości – dziennikarzy prasy kobiecej i handlowej oraz portali internetowych do … domowego SPA.
20 listopada w jednym z apartamentów H15 Boutique odbyła się premiera nowego płynu do płukania – kosmetyku dla ubrań Silan Soft & Oils. Tematem spotkania był … czas a raczej jego permanentny brak. W anturażu domowego SPA, które stworzone zostało w oparciu o trzy strefy: miękkości, zapachu i pielęgnacji, goście mogli oddać się relaksowi i zaczerpnąć energii przed powrotem do codziennych obowiązków. Domowe SPA to mała przyjemność, na którą każdy może sobie pozwolić. Podczas spotkania Magdalena Krulikowska, Konsultant Naukowy Henkel, zdradziła kilka sekretów, jak przy zastosowaniu produktów znajdujących się w zasięgu ręki, możemy zatroszczyć się o siebie we własnym domu. Szczególnie wartościowym składnikiem domowej pielęgnacji są olejki – znane ze swoich dobroczynnych właściwości dla ciała, duszy i… jak się okazało również dla naszych ubrań. – Dbamy o nasze ciało, otoczenie i przestrzeń, w której przebywamy – dlaczego więc nie zatroszczyć się o ubrania? Ubrania są częścią naszego stylu życia, tego, kim jesteśmy – powiedziała Aleksandra Gawlas, Senior Brand Manager odpowiedzialna za markę Silan. Właśnie z myślą o nich powstał nowy Silan Soft & Oils – dzięki niemu troskę o nasze ciało, otoczenie i wizerunek, możemy przenieść na nasze ubrania, które pozostaną miękkie, wypielęgnowane, a zmysłowy zapach będzie nam towarzyszył przez cały dzień.