29 maja br. Warszawa gościć będzie uczestników IV edycji międzynarodowej konferencji ECR Forum For Cooperation. Tematem tegorocznych sesji będą Supply Chain Efficiency, New Commerce Development oraz Shopper in Digital World. Organizatorem wydarzenia jest ECR Polska, stowarzyszenie zrzeszające największe na rynku przedsiębiorstwa produkcyjne i handlowe świadczące usługi na rzecz branży FMCG, a wśród prelegentów pojawią się tak doświadczeni mówcy i praktycy biznesu jak Ken Hughes, Ewald Raben czy Pierre Detry. „Poradnik Handlowca” jest patronem medialnym.
KEN HUGHES – wiodący europejski ekspert w zakresie shopper marketingu w FMCG oraz zachowań konsumentów i nabywców – wygłosi jednej z wykładów inaugurujących sesję strategiczną. Hughes, jako założyciel i dyrektor Glacier Consulting od 12 lat rozwija teorię dotyczącą zachowań nabywców, szczególnie w dziedzinie etnografii, prowadząc badania biometryczne klientów. Jego bogata wiedza i doświadczenie wsparta jest długoletnią współpracą z tak znaczącymi klientami jak Heineken, Kraft Foods czy Coca-Cola, którym doradza w zakresie Shopper Marketingu i Category Managementu.
Wystąpienie Kena Hughesa podczas ECR FORUM FOR COOPERATION 2014 będzie pierwszą okazją do zobaczenia tego znakomitego mówcy w trakcie wykładu otwartego w Polsce!
Najważniejsze trendy i wyzwania stojące przed szeroko pojętym rynkiem FMCG w nadchodzących latach omówią znakomici liderzy i mentorzy. Dotychczas swój udział potwierdzili:
EWALD RABEN – wyróżniony przez Ernst & Young prestiżowym tytułem Przedsiębiorcy Roku 2012 CEO Grupy Raben – firmy posiadającej ponad 5,5 tys. pojazdów, magazyny i zatrudniającej ponad 8 tys. pracowników, twórca sieci logistycznej obsługującej niemal całą Europę.
PIERRE DETRY – prezes i CEO rynku Polski i Krajów Bałtyckich koncernu Nestlé, największego producenta żywności w kraju, który zatrudnia ponad 5000 pracowników, a wartość sprzedaży wszystkich jego polskich firm plasuje się na poziomie 1,9 mld.
Forum ECR to odpowiedź na potrzebę profesjonalnej wymiany doświadczeń w gronie przedstawicieli całego łańcucha dostaw. To jedyna interdyscyplinarna konferencja, którą równolegle prowadzą managerowie odpowiedzialni zarówno za zarządzanie, rozwój, łańcuchy dostaw oraz marketing i sprzedaż.
To również doskonała okazja do nawiązania trwałych kontaktów biznesowych. Podczas tegorocznej edycji organizatorzy spodziewają się ponad 200 szefów i managerów branży FMCG i DIY: producentów, dystrybutorów, sieci handlowych oraz dostawców usług, w tym TSL. Efektywnej wymianie informacji i życzliwej atmosferze biznesu sprzyjać będzie wieczorny Business Mixer.
Rejestracji uczestnictwa można dokonać za pośrednictwem strony www.ecr.pl/forum2014. Na uczestników rejestrujących się z wyprzedzeniem w marcu i kwietniu czekają specjalne zniżki za wczesną rejestrację.