Prażubr ze złotym Effie

Aktualności

Prażubr ze złotym Effie

Niepasteryzowany lager z Kompanii Piwowarskiej, Prażubr otrzymał złoto w kategorii Launch/Relaunch w tegorocznej edycji konkursu Effie. Nagrodzona kampania opiera się przede wszystkim na historii prażubra – praprzodka żubra białowieskiego.

Wprowadzenie na rynek Prażubra w 2016 r. było odpowiedzią na zmieniające się trendy i potrzeby piwne. Przejawem tego jest wzrost kategorii alternatywnych lagerów skierowanych do konsumenta bardziej wymagającego, doceniającego tradycję i autentyczność w markach, które wybiera.

Effie to konkurs na najbardziej efektywną komunikację marketingową. W tegorocznej edycji jury przyznało 54 nagrody.

– Do tej kampanii podeszliśmy niestandardowo: zaczęliśmy od budowania świadomości i przypomnienia najważniejszych faktów dotyczących samego prażubra. Następnie konsekwentnie odkrywaliśmy przed konsumentami praświat, który jest jednocześnie światem marki – skomentował Maciej Kuś, Brand Manager.