Firma „Herbapol-Lublin” S.A. od lat angażuje się w działania społeczne, których szczególnie istotnym elementem jest wsparcie społeczności lokalnych. Tym razem pracownicy lubelskiego zakładu w ramach wolontariatu podjęli się zadania przeprowadzenia remontu Przedszkola Integracyjnego w Świdniku. Herbapol sfinansował niezbędny sprzęt, a do udziału w akcji zaprosił także swoich partnerów technicznych.
Realizowany przez „Herbapol-Lublin” S.A. program społecznej odpowiedzialności jest niezwykle szeroki. W jego ramach, firma priorytetowo traktuje aktywne zaangażowanie się w ważne sprawy lokalne w tych rejonach, w których zlokalizowane są jej zakłady. – Czujemy się odpowiedzialni za środowisko, w którym funkcjonujemy, dlatego chcemy być dobrym sąsiadem i partnerem lokalnych społeczności – mówi Artur Bielak, członek Zarządu „Herbapol-Lublin” S.A. – Te działania realizujemy długookresowo, jak również podejmujemy konkretne akcje w odpowiedzi na bieżące potrzeby. A to wszystko zgodnie z hasłem jednego z filarów naszej strategii społecznej odpowiedzialności – „Pomaganie mamy w Naturze”.
„Herbapol-Lublin” S.A. skoordynował renowację świdnickiego Przedszkola Integracyjnego. Firma zakupiła niezbędny sprzęt, a także zaprosiła swoich pracowników do zaangażowania się w prace remontowe. Wolontariusze zrealizowali wszystkie prace przygotowawcze oraz malarskie. Do akcji dołączyli także partnerzy techniczni firmy Herbapol, którzy nieodpłatnie wykonali całościową renowację instalacji elektrycznej (firma „Asel-Instal”), a także przeprowadzili prace naprawcze ścian i sufitów oraz dostarczyli farby do malowania (firma „Alfa Lider”). – Zaangażowanie się naszych pracowników i partnerów w tę akcję pomocową daje nam prawdziwą satysfakcję – podkreśla Artur Bielak. – To również kolejny dowód na to, że wyznajemy wspólne wartości, a prospołeczna postawa jest ważna dla nas wszystkich. Z całą pewnością będziemy nadal realizować takie działania.
Akcja remontowa świdnickiego Przedszkola Integracyjnego będzie sfinalizowana przed rozpoczęciem roku szkolnego.
źródło: “Herbapol-Lublin”
Przeczytaj także: Specjalnie dla “Poradnika Handlowca” mec. Tomasz Lisewski: Uprawnienia placówek handlowych względem ich klientów