Cały Poznań hucznie obchodził Dzień Niepodległości i Imieniny Ulicy Św. Marcin. Razem z poznaniakami świętowała Nivea Polska, która zapewniła uczestnikom wydarzenia wiele atrakcji. Najbardziej spektakularną okazała się gra miejska, w której wzięła udział rekordowa liczba uczestników!
W namiocie NiveaA największą popularnością cieszyła się gra miejska. Nivea Polska i Beiersdorf Manufacturing Poznań (BMP) zapewniły, że jeśli w grze weźmie udział minimum 100 osób, firmy przekażą wszystkim domom dziecka w Poznaniu roczny zapas kosmetyków. Po paradzie świętomarcińskiej do udziału w grze miejskiej zachęcał Daniel Rubinowski, Dyrektor Marketingu Nivea, który przygotował specjalną niespodziankę.
– Nivea wspiera rodziny i dzieci na całym świecie, dlatego także przy okazji Imienin Ulicy Święty Marcin warto nie tylko dobrze się bawić, ale również pomagać innym. Temu właśnie służy nasza gra miejska. Ponieważ ostatnio popularne są różnego rodzaju „challenge”, chciałbym nominować do udziału w grze Prezydenta Miasta Poznania Ryszarda Grobelnego, poznańską wokalistkę Kasię Wilk oraz samego Świętego Marcina. Mam nadzieję, że przyjmą moją nominację i wezmą udział w naszej zabawie, jednocześnie wspierając szczytny cel – powiedział Daniel Rubinowski.
Nominowani oczywiście przyjęli wyzwanie i zaapelowali do wszystkich uczestników wydarzenia o przyłączenie się do gry miejskiej. Poznaniacy nie zawiedli i zgłosili się na start w rekordowej liczbie prawie 400 osób! Na metę docierali często zdyszani, wysmarowani kremem, ale z uzupełnionymi mapkami i dobrymi humorami.
– Akcja udowodniła, że poznaniacy potrafią się jednoczyć i robić coś razem w dobrej wierze. Wspólnie wywalczyliśmy kosmetyki marki Nivea dla wszystkich domów dziecka w Poznaniu, przy okazji dobrze się bawiąc. Brawo za inwencję dla marki! – powiedziała Kasia Wilk na mecie gry.
W namiocie Nivea nie zabrakło też innych atrakcji. Poznaniacy chętnie brali udział w quizie wiedzy o Poznaniu, bawili się i robili zdjęcia z niebieskimi mimami NIVEA, zaś na najmłodszych czekał kącik artystyczny i malowanie buziek. W paradzie świętomarcińskiej z kolei można było podziwiać cadillaca NIVEA, efektowne konfetti oraz niebieskich mimów i szczudlarzy NIVEA, którzy uświetnili korowód.
– Ogromne zaangażowanie uczestników Imienin Ulicy w grę miejską i inne atrakcje oferowane przez Nivea to dowód na to, że poznaniacy potrafią nie tylko dobrze się bawić, ale również chętnie pomagają. Serdecznie dziękujemy uczestnikom oraz wszystkim, którzy odwiedzili namiot i czekamy z niecierpliwością do następnego roku – dodał po wydarzeniu Daniel Rubinowski.