Poznaliśmy zwycięskie projekty konkursu Herosi na Starcie

Aktualności

Poznaliśmy zwycięskie projekty konkursu Herosi na Starcie

15 października 2021

Zakończył się finał drugiej edycji konkursu Herosi na Starcie organizowanego przez Grupę Eurocash. Jury przyznało 10 pierwotnie przewidzianych nagród projektom o szerokim zakresie tematycznym, dodatkowo zdecydowało się przyznać trzy dodatkowe wyróżnienia.

Zakwalifikowani uczestnicy mieli w toku programu możliwość rozwijania swoich przedsiębiorczych cech, będących zarazem kategoriami konkursowymi, tj.: odwaga biznesowa, motywacja do rozwoju, innowacyjność, wytrwałość w działaniu oraz odpowiedzialność za innych. Kategorie były zgodne z „dorosłą” wersją konkursu – Herosami Polskiej Przedsiębiorczości (czyli coroczny, ogólnopolski konkurs skierowany do właścicieli lokalnych sklepów detalicznych współpracujących z Grupą Eurocash), a w ramach każdej z nich zespoły objęte zostały opieką doświadczonych mentorów – właścicieli sklepów współpracujących z Grupą Eurocash.

Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas V Kongresu Przedsiębiorców Polskiego Handlu, który odbył się 29 września 2021 r. w formule online.

Wśród zwycięskich projektów znalazły się:

  • w grupie młodszej: projekt aplikacji służącej do wychowu matek pszczelich; firma oferująca szeroki zakres usług filmowania za pomocą drona; aplikacja wspierająca naukę, program do prezentacji produktów online; a także platforma networkingowa dla młodych;
  • w grupie starszej: projekt platformy wspierającej inwestorów, marketplace usług dla zwierząt; aplikacja wspomagająca zarządzanie personelem; gumy funkcyjne do żucia; a także gra audialna.
  • Wyróżniono także 3 projekty, które także przykuły uwagę Jury: projekt inteligentnej, pasieki; kanał YouTube wspierający przedsiębiorczość młodych ludzi; platforma marketplace dla tancerzy.

– Programy takie jak Herosi na Starcie przypominają nam, jak ogromny potencjał i siła drzemie w młodych ludziach. To w końcu oni są przyszłością biznesu! Dodatkowo, początkujący przedsiębiorcy mieli okazję w toku konkursu porozmawiać ze „starszymi kolegami” – przedsiębiorcami współpracującymi z Grupą Eurocash, czerpać z ich wiedzy i doświadczenia. Taka międzypokoleniowa współpraca i wymiana doświadczeń to ogromna wartość dla wszystkich – i tych starszych, i młodszych. Tak się składa, że Kongres, podczas którego zostały ogłoszone wyniki konkursu, przebiegał pod hasłem „Generacja P – Łączy nas siła pokoleń!”. Trudno chyba o lepsze podsumowanie programu – mówi Pedro Martinho, Członek Zarządu Grupy Eurocash.