Poznaj źródła smaku topowych przypraw marki Kamis!

Kampanie

Poznaj źródła smaku topowych przypraw marki Kamis!

Już 12 czerwca ruszyła nowa kampania digitalowa marki KAMIS, której bohaterem tym razem są trzy kultowe przyprawy: chili kruszone, kurkuma oraz liście laurowe. Jest ona odpowiedzią marki na potrzeby współczesnego konsumenta, który coraz częściej chce wiedzieć co je i skąd pochodzą kupowane przez niego zioła i przyprawy. KAMIS rozumie te potrzeby i zgodnie z hasłem kampanii zaprasza wszystkich w podróż do „Źródeł Dobrego Smaku”.

Od momentu powstania marka KAMIS dba o jakość oferowanych przypraw. Od roku 2011 jako część globalnej firmy McCormick – światowego lidera w dziedzinie przypraw i aromatów, może pochwalić się dostępem do globalnej sieci 2,8 tysiąca sprawdzonych i zaufanych dostawców z ponad 85 krajów. Produkty pozyskiwane są bezpośrednio od wieloletnich partnerów, dzięki czemu marka ma pewność, że ściśle przestrzegają oni określonych zasad i spełniają warunki, które zapewniają wysoką jakość.

Odkryj źródła smaku

Na smak ziół i przypraw wpływa wiele czynników. Jednymi z najważniejszych są pochodzenie i jakość użytego surowca. Marka czerpie inspiracje z rozmaitych zakątków świata, wybierając do współpracy dostawców z tych regionów, w których panują najlepsze uwarunkowania do wzrostu. Dzięki temu surowce wykorzystywane w przyprawach KAMIS dostarczane są z krajów i regionów ich naturalnego pochodzenia, gdzie panują optymalne warunki do ich uprawy. A to przekłada się na ich doskonały smak i intensywny aromat.

Najnowsza kampania zabiera konsumentów w egzotyczną podróż do krajów pochodzenia chili, kurkumy oraz liści laurowych. Pełnię smaku, idealne nasycenie koloru i intensywny aromat marka uzyskuje dzięki nieustannym poszukiwaniom jak najlepszych surowców. Natura wie co robi, dlatego to właśnie naturalne warunki geograficzne każdej rośliny sprawiają, że nabiera ona właściwych sobie cech, a KAMIS doskonale to wykorzystuje.

Już dziś wybierz się z marką KAMIS w podróż od pola do stołu, aby odkryć najlepsze zioła i przyprawy do swoich ulubionych dań.

Chili suszone na słońcu

Doskonałe w smaku i w kolorze, powoli dojrzewające w indyjskim słońcu. Chili to idealny dodatek do dań kuchni meksykańskiej i azjatyckiej, skąd pochodzi. Doskonale sprawdzi się także do marynat, dressingów, mięs i owoców morza. To właśnie pozyskiwanie chili z kraju jego naturalnego pochodzenia zapewnia mu pełnię smaku i tę wyjątkową ostrość.

Słoneczna Kurkuma

Intensywnie żółta i niezwykle aromatyczna. Dojrzewa w optymalnych dla siebie warunkach w Indiach, naturalnie suszona, trafia prosto do Twoich dań. Doskonale nadaje się barwienia ryżu, makaronu i warzyw konserwowanych w occie. Dodana do sosów, potraw z drobiu, zup i omletów nada im wyjątkowego smaku i pięknego koloru.

Aromatyczne liście laurowe

Liście znajdujące się w zielonych torebkach KAMIS zbierane są z krzewu wawrzynu szlachetnego, uprawianego w gorących promieniach słońca, na tureckich wzgórzach. Z tego właśnie miejsca trafiają do Twojej kuchni perfekcyjnie dopełniając smak wywarów, sosów i mięs. Charakteryzują się delikatnym, lekko pikantnym smakiem, tak popularne w każdym polskim domu.

Podróże z marką KAMIS

Ruszyliśmy właśnie z kampanią „Źródło dobrego smaku”. Ma ona na celu pokazać skąd naturalnie pochodzą tak popularne w naszym kraju przyprawy, ale również przypomnieć, że produkty KAMIS to przyprawy i zioła pochodzące ze sprawdzonych upraw. Nasze przyprawy rosną i dojrzewają w najbardziej optymalnych dla siebie warunkach – regionie swojego naturalnego pochodzenia, aby następnie trafić na stoły naszych polskich klientów. KAMIS wykorzystuje światową wiedzę i możliwości, którą zapewnia obecność marki w globalnej spółce. Jakość gwarantowana jest przez działania na każdym etapie produkcji i realizację bardzo wysokich wymagań: od momentu zbioru, po pakowanie w nowoczesnych zakładach produkcyjnych – proces tworzenia unikalnych przypraw nie ma przed nami tajemnic.” – mówi Urszula Jasińska, Brand Manager Kamis.

Kampania wspierana jest reklamą na YouTube, a także w szerokozasięgowych portalach internetowych. W ramach promocji, w punktach sprzedaży pojawią się też dedykowane materiały POS oraz informacje w mediach konsumenckich.