W hipermarketach Carrefour wystartowała ogólnopolska akcja promocyjna francuskich produktów pod nazwą „Apetyt na Francję”. Carrefour wspólnie ze swoimi największymi francuskimi dostawcami przygotował specjalną ofertę cenową na kilkadziesiąt oryginalnych produktów z kategorii serów, jogurtów, win, wędlin, wyrobów garmażeryjnych, słodyczy, przetworów oraz kosmetyków. Akcja jest kolejnym etapem promocji Francji, francuskiej kultury i sztuki kulinarnej, którą sieć realizuje na polskim rynku handlowym wspólnie z największymi francuskimi firmami i instytucjami.
Carrefour dąży do zaoferowania na polskim rynku najbardziej bogatej i różnorodnej oferty produktów, w tym produktów francuskich. Akcja „Apetyt na Francję”, która wystartowała w hipermarketach należących do sieci, ma przybliżyć Polakom smak i jakość francuskich wyrobów.
– Organizacja akcji „Apetyt na Francję” to wspólne przedsięwzięcie Carrefour i francuskich dostawców, której celem jest przybliżenie Polakom zwyczajów i kultury Francji. Jesteśmy przekonani, że dzięki naszej inicjatywie wielu klientów po raz pierwszy będzie mogło spróbować, jak smakują najwyższej jakości francuskie produkty – mówi Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska.
„Apetyt na Francję” to akcja organizowana wspólnie z dostawcami sieci Carrefour, takimi jak Bonduelle, Lactalis, Eurexia, Eurial, Franser czy Rians, którzy przygotowali specjalne oferty na swoje produkty. W promowanym asortymencie francuskich specjałów znalazły się zarówno te bezpośrednio kojarzone się z Francją, jak sery czy wina, ale również mniej znane francuskie przysmaki, jak jogurty, wędliny, wyroby garmażeryjne, słodycze czy przetwory.
Ofertę promocyjną akcji „Apetyt na Francję” uzupełniają regionalne specjały francuskie typu premium pod marką Reflets de France, które dostępne tylko w sieci Carrefour oraz francuskie kosmetyki Le Petit Marseillais oraz L’Oreal.
Carrefour przygotował również dla swoich klientów specjalny przewodnik winiarski, z opisem i charakterystyką najważniejszych regionów Francji, od Alzacji i Burgundii, przez Dolinę Rodanu, aż po Bordeaux i Szampanię. Przewodnik wraz z ofertą promocyjną dostępny jest we wszystkich sklepach biorących udział w akcji.
Akcja „Apetyt na Francję” potrwa w hipermarketach Carrefour do 1 czerwca 2015 roku.
Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod której szyldem działa obecnie ponad 700 sklepów w takich formatach jak: hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe. Carrefour posiada również doświadczenie deweloperskie, inwestycyjne oraz operacyjne związane z zarządzaniem centrami handlowymi. Spółka jest właścicielem i zarządcą sieci centrów handlowych zlokalizowanych w dużych i średnich miastach o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA.