„Wracamy do szkoły z wodą w plecaku!” – to hasło towarzyszące rebrandingowi wody Nestlé Aquarel na Nestlé Pure Life. Kampania ma zachęcić dzieci i ich rodziców do częstszego sięgania po wodę jako jeden z istotnych składników codziennej diety.
Nestlé Pure Life to marka, która promuje systematyczne picie wody. Dzięki temu nawet najmłodsze dzieci będą wiedziały, że woda nie tylko szybko gasi pragnienie, ale jest również jednym z najlepszych i najprostszych sposobów, by pozostać zdrowym, co jest ważne w czasach, gdy problem nadwagi i otyłości dotyka coraz młodsze osoby. Warto o tym pamiętać nie tylko przy okazji rozpoczęcia roku szkolnego. Butelka o pojemności 0,33 litra idealnie pasuje do mniejszej dłoni dziecka. Nowoczesny korek ułatwia picie i chroni przed rozlaniem się wody w plecaku. Natomiast kolorowe postacie umieszczone na etykiecie mają sprawić, że dziecko chętniej sięgnie po produkt. W maju br. nastąpił pierwszy etap zmiany marki Nestlé Aquarel na Nestlé Pure Life. Jest to efekt strategii firmy, zakładającej stworzenie brandu o globalnym zasięgu. Kolejnym etapem jest zmiana w segmencie wód dla dzieci: przejście z Nestlé Aquarel KIDS na Nestlé Pure Life KIDS. W ramach rebrandingu odświeżone zostało również opakowanie. Dwie wersje kolorystyczne etykiety i dwukolorowa zgrzewka sprawiają, że produkt jest jeszcze bardziej widoczny na półce. Aby docenić przywiązanie konsumentów do marki Nestlé Aquarel KIDS w nowym logotypie nadal widnieje napis Aquarel.