„Powrót do szkoły” – w „grześkim” stylu

Kampanie

„Powrót do szkoły” – w „grześkim” stylu

06 sierpnia 2014

Marka Grześki rozpoczęła ogólnopolską akcję promocyjną „Back to school”, przygotowaną z myślą o dzieciach wracających do szkoły. Na najmłodszych wielbicieli słodkich wafelków czeka ponad 170 tys. zeszytów szkolnych, w oryginalnym, „grześkim” stylu. Akcja realizowana będzie w sieci placówek handlu tradycyjnego do 31 sierpnia 2014 r. Popularne wafelki pojawią się w szkolnych plecakach nie tylko w formie słodkiej przekąski. Każdy, kto kupi trzy dowolne wafelki tej marki, otrzyma oryginalny zeszyt – prezent, który na pewno się przyda w nadchodzącym roku szkolnym. Na wielbicieli słodkich wafelków czeka ponad 170 tysięcy zeszytów z unikalną grafiką na okładce. Promocją objęte są wszystkie warianty „Grześków”. Działania promocyjne są skupione na tradycyjnym kanale dystrybucji – akcja „Back to school” realizowana jest w sieci sprzedaży detalicznej i w wybranych sieciach dystrybucji selektywnej. Promocję wspiera komunikacja w punktach sprzedaży – wafelki będą doskonale widoczne na półce, dzięki wyróżniającym się na tle kategorii materiałom POS.