Od początku października Delecta ruszyła z nową kampanią reklamową „Powiedz to na słodko”. Spoty reklamowe promujące babeczki nadziane, budynie aksamitne, cukier wanilinowy i posypki do dekoracji z linii Decorada, wyświetlane będą w serwisach VOD. Emisji kampanii równolegle towarzyszy ogólnopolska akcja zachęcająca konsumentów do miłych, emocjonalnych gestów. Do promocyjnych opakowań ciast w kartonikach dołączone zostały naklejki z wyznaniami. Szablony z emocjonalnymi hasłami marka umieściła także na stronie delektujemy.pl.
Inspiracją do stworzenia akcji były wyniki raportu „Emocjonalność Polaków” przygotowanego na zlecenie marki. Badania pokazały, że większość Polaków nie krępuje się okazywać swoje uczucia.
– Przyjęta długofalowa strategia wyrażona hasłem ot tak… prosto z serca, promuje łączenie świata wypieków ze światem emocji i uczuć. Angażująca kampania Powiedz to na słodko ma na celu zaproszenie konsumentów do dzielenia się autentycznymi emocjami– stwierdziła Monika Rożnowska, starszy kierownik marki.