Zgodnie z globalnym pozycjonowaniem marki – #FORTHELOVEOFIT – Pepsi nieustannie inspiruje młodych ludzi do podążania za swoimi pasjami, do robienia i celebrowania tego, co kochają. Wśród ulubionych sposobów spędzania wolnego czasu młodzi najczęściej wymieniają spotkania w gronie znajomych. To właśnie wtedy najchętniej stawiają na sprawdzone, ale i nowe, doznania kulinarne. W kampanii „Postaw na Stół Pepsi” udział wezmą właściciele restauracji w Warszawie, Łodzi i Katowicach, którzy tworząc wyjątkową kuchnię stanowią inspirację dla innych. Dodatkowo swoje wsparcie zapowiedzieli influencerzy, którzy już wcześniej zasiadali przy Stole Pepsi.
Marka Pepsi jest silnie osadzona w kontekście rozrywki i przyjemnych doznań, stale zachęcając, aby w pełni angażować się w to, co uwielbiamy robić. Hasło #FORTHELOVEOFIT, gdzie w tym wypadku „IT” jest jednoznaczne z „FOOD”, zachęca do wspólnego spędzania czasu i zabawy w odkrywanie mniej lub bardziej odważnych smaków. „Postaw na Stół Pepsi” to kontynuacja idei Stołu Pepsi z 2019 r. – wirtualnego miejsca, w którym spotyka się grupa znajomych przy pysznym jedzeniu i Pepsi. W kampanii letniej 2019 Pepsi pokazywała prawdziwe „zajawki” przedstawicieli generacji Z, a obecnie marka prezentuje „foodowe” opowieści szefów kuchni i właścicieli restauracji.
– Młodzi ludzie coraz częściej sięgają po odważniejsze smaki wywodzące się z odległych kuchni oraz mają potrzebę wspólnego celebrowania posiłków ze znajomymi, dlatego coraz chętniej odwiedzają ciekawe miejsca na stale rozwijającej się kulinarnej mapie miast. „Postaw na Stół Pepsi” to akcja, która zachęca, aby, bez względu na wybór miejsca i dania, na stole pojawiła się Pepsi, bo to najlepsze towarzystwo do jedzenia – powiedziała Lena Ozimska, Assistant Brand Manager Pepsi w PepsiCo Polska.
W kampanii „Postaw na Stół Pepsi” marka podjęła współpracę z wyjątkowymi ludźmi, którzy z zaangażowaniem tworzą niezwykłe dania. Seria 6 filmów pokazuje, jak ich zamiłowanie do różnych kuchni wpływa na podejmowanie odważnych decyzji, zarówno w życiu, jak i w kontekście tworzenia dań, które trafią na Stół Pepsi. Pierwszy z filmówopowiada o Marcinie Pałaszu, właścicielu lokalu „Pałaszowanie”, który na kultowym w Warszawie „Zbawiksie” serwuje najstarszy polski fast-food – zapiekanki. Kolejne filmy będą sukcesywnie udostępniane na kanale Pepsi Polska na YouTubie, a wśród prezentowanych kuchni i dań znajdą się m. in. shish, tajskie curry, ramen, czyli jedno z najpopularniejszych ostatnio dań wśród młodych ludzi, a także prawdziwie mięsne przysmaki. Akcję „Postaw na Stół Pepsi” będą także wspierać influencerzy z ekipy Pepsi.
– Podczas poszukiwań bohaterów naszych opowieści poznaliśmy wielu fantastycznych ludzi, pełnych pasji, którzy robią to, co naprawdę kochają. Za każdym lokalem kryje się wyjątkowa historia oraz przysmaki z różnych zakątków świata – zachęcamy do ich poznania – podsumowała Lena Ozimska.
Oprócz wspomnianych 6 filmów promocyjnych z udziałem kulinarnych ekspertów, które będzie można zobaczyć na kanale własnym marki Pepsi w serwisie YouTube, kampania „Postaw na Stół Pepsi” będzie wspierana różnorodnymi formatami promocyjnymi, które pojawiać się będą w TV i digitalu. Wśród nich są spoty reklamowe o długości 15” i 30”, bumpery (krótkie formy wideo) na kanałach VOD, displaye, a także liczne formaty w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).