Posnania obchodzi swoje drugie urodziny. Pomimo silnej konkurencji na rynku jest ona najchętniej odwiedzaną dużą placówką handlową w regionie. O jej pozycji świadczą także doskonałe relacje z najemcami, którzy decydują się na nowe otwarcia swoich lokali właśnie w Posnanii.
W przeciągu dwóch lat od wielkiego otwarcia Posnania wypracowała pozycję lidera branży retail w regionie. O jej sukcesie świadczą zarówno rosnące obroty jak i footfall. Ważnym czynnikiem jest także procent wynajętej powierzchni. Od otwarcia wskaźnik ten wynosi aż 99% GLA. Wśród blisko 300 najemców sporą część stanowią marki, które wybrały Posnanię na miejsce swojego debiutu.
– Posnania jest przykładem centrum omnichannel, integrującego różne kanały sprzedaży, dzięki wyjątkowym markom i usługom dodatkowym. Naszym wyróżnikiem jest także rozbudowana oferta rozrywkowo-gastronomiczna, która przyciąga Klientów z Poznania i regionu – mówi Marek Ćwiek, dyrektor Posnanii.
Wielkie świętowanie rozpocznie się w piątek 19 października. W Atrium ustawiona zostanie multimedialna konstrukcja w kształcie „dwójki”. Będzie ona symbolizować drugie urodziny Posnanii. W przestrzeni obiektu pojawią się także specjalne urządzenia, tzw. „freeze me”, dzięki którym będzie można zrobić sobie pamiątkowe gify z efektem 3D. Kulminacyjnym momentem świętowania będzie tort urodzinowy oraz koncert. W trakcie urodzinowego weekendu będzie można także wziąć udział w konkursach z nagrodami ufundowanymi przez najemców Posnanii.
Od 19 do 31 października Posnania będzie premiować swoich Klientów. Przygotowano dwa tysiące urodzinowych kalendarzy ściennych Posnanii. Za zakupy o wartości 100 zł będzie można odebrać jeden z tych wygodnych, rodzinnych organizerów, które zostały specjalnie zaprojektowane z okazji drugich urodzin Posnanii.