W ciągu ostatniego kwartału do Grupy Chorten dołączyło już 100 sklepów, a tylko w marcu podpisano 22 nowe umowy partnerskie na punkty handlowe m.in. w Warszawie i Olsztynie.
Wywodząca się z Białegostoku inicjatywa samych właścicieli sklepów cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród detalistów, bo umowami handlowymi Chortenu objętych jest już dokładnie 1301 placówek na terenie 9 województw. W województwie podlaskim jest najwięcej sklepów działających pod jednym szyldem, ale marzec przyniósł szczególnie intensywną ekspansję na terenie województwa mazowieckiego. Z 22 podpisanych umów , 13 dotyczy właśnie tego regionu. Są to sklepy w Warszawie, Wyszkowie, Milanówku, Mławie, Ciechanowie i Dąbrówce.
– Już wcześniej przejąłem i prowadzę dwa sklepy działające z Grupą Chorten, co przekładało się na dobre warunki handlowe w hurtowniach, w których zamawiam towar. Umowa z tą grupą partnerską oznacza również korzystne rozliczenie bonusów retrospektywnych co miesiąc. Postanowiłem więc rozszerzyć tą współpracę na dwa kolejne punkty handlowe – powiedział Maciej Zalecki, właściciel sklepów spożywczo-alkoholowych w Warszawie. To sklepy samoobsługowe o 35-40 metrach kwadratowych powierzchni handlowej w okolicach biurowców, a więc na szybkie codzienne zakupy.
– Śmiało możemy powiedzieć, że w tej chwili jesteśmy najbardziej dynamicznie rozwijającą się grupą partnerską sklepów spożywczych w Polsce. Obecnie średnio w ciągu każdego miesiąca podpisujemy przynajmniej kilkanaście nowych umów z detalistami. Bardzo nas cieszy, że właściciele sklepów obdarzają nas takim zaufaniem i nawiązują z nami współpracę wszędzie tam, gdzie mamy swoje struktury – stwierdziła Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.