Druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez markę Wawel dobiegła końca. Inicjatywa, w której każdy mógł pomóc kupując słodycze z serduszkiem, zaangażowała prawie 100 000 konsumentów. W ramach dwóch edycji programu konsumenckiego Wawel przeznaczył już na rzecz organizacji charytatywnych kwotę ponad 2,6 mln zł.
Akcja umożliwiała wsparcie pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie: Fundację Anny Dymnej „Mimo wszystko”, Fundację „Wawel z Rodziną”, Stowarzyszenie „Wiosna” z programem „Akademia Przyszłości”, Fundację Jaśka Meli „Poza Horyzonty” oraz Fundację Ewy Błaszczyk „Akogo?”. Dzięki zaangażowaniu konsumentów Wawel przekaże środki pieniężne w wysokości aż 1 133 839 zł na cele dobroczynne. Uroczystość wręczenia nagród odbędzie się dniu 7 marca br.
Działalność dobroczynna firmy Wawel cieszy się wieloletnią tradycją. Na początku XX w. część zysku ze sprzedaży czekolady Lotniczej od Wawelu przekazywana była na cele społeczne. Pragnąc kontynuować działalność dobroczynną w 2008 r. Wawel powołał fundację „Wawel z Rodziną”, której celem jest wspieranie potrzebujących rodzin oraz osób sprawujących opiekę zastępczą nad dziećmi i udzielanie im pomocy społecznej – w tym także wyrównywanie szans edukacyjnych.