Sushi Factory intensyfikuje zagraniczną ekspansję. Po rynku węgierskim, zestawy Sushi4You pojawiają się w znanych niemieckich marketach. Działanie rozpoczęło także nowo założone biuro Sushi Factory w Anglii.
Sushi Factory to polskie przedsiębiorstwo, które pojawiło się na rynku w 2015 roku. Zadebiutowało kilkoma zestawami sushi na tackach, dostępnymi pod marką Sushi4You. W ciągu zaledwie 3 lat spółka rozwinęła się od niewielkiej fabryki do wartego kilkadziesiąt milionów złotych przedsiębiorstwa o potężnych mocach produkcyjnych, które w swojej ofercie ma nie tylko sushi, ale także inne gotowe dania kuchni azjatyckiej, jak m.in. kanapki Wrap4You czy przysmaki Ready4You i Asia4You. – Ten wzrost nie wziął się znikąd. Został podyktowany oczekiwaniami ze strony rynku, w tym rosnącą liczbą zamówień i współpracujących sieci, które chcą mieć nasze produkty w swoim asortymencie, jak i rosnącą liczbą lojalnych, przywiązanych do naszych marek klientów – tłumaczy Anna Tubacka, prezes zarządu Sushi Factory.
Obecnie produkty Sushi Factory można znaleźć w większości marketów na polskim rynku. Firma od kilku miesięcy prowadzi intensywne rozmowy także z zagranicznymi sieciami. Od 2017 roku wybrane zestawy Sushi4You dostępne są w znanej, francuskiej sieci hipermarketów na Węgrzech. Z kolei od września br. marka pojawiła się z nowymi zestawami – Sushi4You Yamato i Sushi4You Takashi – w pięciu centrach dystrybucyjnych znanej niemieckiej sieci supermarketów.
Sushi4You Yamato składa się z 14 krążków sushi – hosomaków oraz california roll. Z kolei w zestawie Sushi4You Takashi znajdziemy nigiri z krewetką i łososiem, california roll oraz wegetariańskie futomaki i hosomaki. Łącznie to 9 krążków sushi.
Zagraniczna ekspansja Sushi Factory sięga jeszcze dalej na zachód
– Od kilku tygodni budujemy swoją pozycję w Anglii. To rynek o bardzo dużym potencjale, który jest otwarty na polską jakość. Nasze angielskie biuro działa bardzo prężnie, pierwsze zamówienia do tamtejszej, ogólnokrajowej hurtowni będziemy wysyłać jeszcze w tym kwartale – dodaje Anna Tubacka.
Dziś Sushi Factory to ultranowoczesne przedsiębiorstwo wyposażone w rozbudowane linie produkcyjne. Firma produkuje zestawy o bardzo długiej dacie spożycia, 9-11 dni, bez uszczerbku na smaku, jakości i walorach odżywczych. Poza tym Sushi Factory wyróżnia podejście do jakości. Od marca 2018 roku posługuje się certyfikatami ASC i MSC na wybrane ryby, które pochodzą ze zrównoważonych połowów lub hodowli prowadzonych w odpowiedzialny sposób. W niektórych produktach Sushi Factory znaleźć można także tuńczyka ze znakiem Dolphin Safe potwierdzającym, że jego połów odbył się w sposób bezpieczny dla delfinów. W ostatnim czasie firma zmieniła logo, które umieszczone z przodu opakowań ma być symbolem, a jednocześnie potwierdzeniem najwyższej jakości wszystkich linii produktowych tego producenta.