Dzięki zaawansowanym technologiom handlowcy mogą zwiększyć zyski – przekonują twórcy programów i aplikacji. W dobie wzmożonej walki o klienta, handel potrzebuje nowych narzędzi by zbudować rzeszę lojalnych klientów i zatrzymać konsumentów.
Takie innowacyjne narzędzie przygotowały dwa polskie startupy. Wypuszczając na rynek rozwiązania, które mogą pomóc w zatrzymaniu klientów. Jednym z pomysłów jest program, dzięki któremu handlowcy będą mogli w zaawansowany sposób przeprowadzać analizę danych. Twórcy zapewniają, że to narzędzie jest świetnym rozwiązaniem dla detalicznego handlu spożywczego czy drogeryjnego.
Dlaczego? Ponieważ wymyślony przez startup algorytm pozwala przedsiębiorcy na optymalne prognozowanie i zarządzanie cenami oraz asortymentem. Twórcy startupu przekonują, że dzięki ich innowacji każdy handlowiec jest wstanie wygenerować dodatkowy procent czystej marży dla detalisty.
źródło: Rzeczpospolita
Przeczytaj także: Polska piątym największym producentem czekolady w Europie