Życzliwa Firma to godło przyznawane firmom proklienckim, dla których obsługa klienta jest zawsze na pierwszym miejscu. Taką firmą jest POLOmarket, który otrzymał to wyróżnienie i który bierze udział w Polskim Programie Jakości Obsługi.
– Bez wątpienia obsługa klienta to nasz priorytet. Chcemy być ulubionym sklepem naszych klientów i każdego dnia blisko 6500 naszych pracowników dokłada wszelkich starań, aby wszystkie osoby robiące zakupy w naszych sklepach były zadowolone. Dlatego cieszy nas otrzymane wyróżnienie, ale traktujemy je przede wszystkim jako zobowiązanie do wytężonej pracy, dzięki której nasze placówki będą otrzymywały wysokie noty w Polskim Programie Jakości Obsługi – powiedział Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.
Firmy odznaczone godłem Życzliwa Firma stawiają na politykę prokliencką jako jeden z głównych filarów swojej działalności. Są to organizacje, które zasłużyły na zaufanie konsumentów, są otwarte na dialog i wspólnie z Polskim Programem Jakości Obsługi udoskonalają własne standardy obsługi.
Od 10 lat Polski Program Jakości Obsługi pomaga konsumentom wybierać firmy, które troszczą się o jakość obsługi klienta. Wiedza ta pochodzi z portalu jakoscobslugi.pl, gdzie 365 dni w roku konsumenci dzielą się opiniami na temat standardów obsługi w odwiedzanych sklepach, restauracjach, placówkach, salonach itd.
Raz w roku głosy konsumenckie są podsumowywane i na ich podstawie wyliczany jest ogólnopolski wskaźnik jakości obsługi i wskaźnik dla poszczególnych branż. W wyniku podsumowania nagradzane są firmy, które pozytywnie wyróżniają się na tle swojej branży.