Już 8 marca w sklepach POLOmarket pojawi się pierwszy numer POLO magazynu przeznaczonego dla klientów sieci. Na jego łamach czytelnicy znajdą zarówno porady kulinarne, psychologiczne czy dotyczące gospodarstwa domowego, jak i przepisy, artykuły eksperckie dotyczące zdrowego trybu życia, inspiracje podróżnicze oraz wywiady.
– Zdecydowaliśmy się na wykorzystanie custom publishing z kilku powodów. Najważniejszy z nich to konsekwentne wspieranie w obszarze marketingu nowych produktów marki własnej oraz chęć docenienia lojalności naszych stałych klientów – posiadaczy polokarty. To właśnie oni, posługując się naszą kartą, będą mogli zakupić POLO magazyn za 1 gr – wyjaśnił Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie.
Na 100 stronach POLO magazynu czytelnicy będą mogli zapoznać się między innymi z przepisami – zarówno na rodzinny obiad, jak i zdrowe posiłki proponowane przez dietetyków. W magazynie polskiej sieci znajdzie się miejsce zarówno na tradycję, jak i kulinarne innowacje. O tym, że inwencją dorównują mistrzom kuchni, przekonywać będą kulinarni blogerzy. Ale w POLO magazynie mowa będzie nie tylko o kulinariach. Gwiazdą numeru została bowiem Natasza Urbańska.
Na łamach magazynu czytelnicy znajdą także praktyczne wskazówki, jak pielęgnować rośliny. Ponadto do lektury zachęcać będą również psychologiczne artykuły dotyczące budowania relacji z nastolatkami oraz mądrej tresury psów. To zresztą nie wszystko. Redakcja podpowie też, po jakie lektury sięgnąć i na co wybrać się do kina. Na czytelników czeka także krzyżówka z nagrodami.
POLO magazyn będzie wydawany regularnie co kwartał. Jego cena wynosi 1 gr dla posiadaczy polokarty. Dla pozostałych klientów wzrośnie ona do 1,99 zł.