POLOmarket wprowadza nową aplikację mobilną

Aktualności

POLOmarket wprowadza nową aplikację mobilną

03 września 2019

Grupa POLOmarket dnia 28 sierpnia br. wystartowała z zupełnie nową aplikacją mobilną. Narzędzie poszerza możliwości funkcjonującego z dużym sukcesem od ponad 3 lat, programu lojalnościowego POLOkarta. Ponad 1 mln jego aktywnych użytkowników, a także nowi klienci, od końca sierpnia mają do dyspozycji wiele dodatkowych i atrakcyjnych korzyści w ramach programu POLOkarta oraz samej aplikacji.

Użytkownicy, którzy pobiorą bezpłatnie aplikację POLOmarket z platformy Google Play lub App Store i zarejestrują ją w programie lojalnościowym, będą mogli natychmiast skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. To jedna z ważniejszych, ale nie jedyna korzyść dla klientów. Nowa aplikacja umożliwia także zbieranie i wykorzystywanie punktów w programach lojalnościowych, wygodny dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” na tanie i szybkie dania z jednoczesną możliwością automatycznego tworzenia list zakupowych. Użytkownicy aplikacji mogą też w łatwy sposób oceniać zakupy zrobione w POLOmarkecie poprzez moduł do pomiaru Customer Experience, a także sprawdzać nowości w katalogu marek własnych sieci , w tym serwisu z winami dedykowanymi „Dobre Grono”. Aplikacja umożliwia również przeglądanie w łatwy i szybki sposób gazetek promocyjnych oraz wyszukiwanie sklepów sieci.

Uruchomiona przez sieć POLOmarket aplikacja w przyszłości będzie rozwijana przy uwzględnieniu doświadczeń zakupowych i opinii klientów sieci i użytkowników tego mobilnego rozwiązania. Dane są zbierane i monitorowane przede wszystkim przez narzędzie do pomiaru CX (Customer Experience) wdrożone w sieci już kilka lat temu.