POLOmarket wykorzystując swoją aplikację mobilną uruchamia e-sklep w modelu click & collect. Z usługi „zamów i odbierz” mogą korzystać klienci we wszystkich ponad 280 sklepach sieci w całej Polsce.
Po ogromnym sukcesie POLOkarty oraz działającej od kilkunastu miesięcy aplikacji mobilnej, sieć realizuje kolejny krok w transformacji cyfrowej swojego biznesu. Opracowano bardzo funkcjonalne i intuicyjne narzędzie potrzebne szczególnie w obecnej sytuacji pandemii. Klienci POLOmarket w całej Polsce mają możliwość złożenia zamówienia na produkty z wszystkich kategorii asortymentowych, w tym także na produkty świeże. Następnie klienci wybierają jako miejsce odbioru zakupów dowolny sklep sieci. Płatności za zamówione i skompletowane zakupy klient dokonuje kartą, urządzeniem mobilnym lub gotówką w dedykowanej kasie w sklepie. Zbiorczy QR-kod, pod którym zapisane są całe zakupy, pozwala na natychmiastowe wygenerowanie paragonu i zamknięcie transakcji. Dzięki temu czas spędzony w sklepie ograniczany jest do niezbędnego minimum. Kolejnym krokiem w rozwijaniu funkcjonalności usługi będzie możliwość dokonania płatność bezpośrednio w aplikacji oraz dostawa do domu we współpracy ze specjalistyczną firmą.
Poza zakupami click & collect aplikacja mobilna jest także rozszerzeniem możliwości programu lojalnościowego w oparciu o tradycyjną POLOkartę. Jej użytkownicy mogą skorzystać ze wszystkich promocji dla posiadaczy standardowej POLOkarty oraz dodatkowych, dedykowanych ofert. Aplikacja umożliwia także dostęp do przepisów programu kulinarnego „Na Szlaku Smaku” na tanie, smaczne i szybkie dania. Użytkownicy aplikacji mogą również w łatwy sposób obejrzeć gazetki promocyjne oraz oceniać zakupy zrobione w POLOmarkecie.