POLOmarket polecany przez klientów

Aktualności

POLOmarket polecany przez klientów

10 grudnia 2015

POLOmarket uzyskał tytuł Created in Poland Superbrands 2015/2016. Tytuł przyznawany jest w wyniku ogólnopolskiego badania opinii, realizowanego raz w roku  przez agencję badawczą ARC Rynek i Opinia, na kilkunastotysięcznej próbie polskich konsumentów. Ocenie podlegała m. in. skłonność do polecania danej marki innym klientom.

W tej edycji poprzez internetową ankietę wypowiedziało się 15 tys. respondentów. W pierwszym etapie certyfikacji analizowano ponad 2300 marek w 110 kategoriach. Lista badanych produktów i przedsiębiorstw tworzona była przez zespół Superbrands przy współpracy z instytutem badawczym. Opierano się przy tym o wyniki niezależnych badań rynku, a także bazy i statystyki zawierające dane o wielkości sprzedaży oraz o wielkości budżetów reklamowych. Wyłonione marki oceniano pod względem znajomości i skłonności do polecania przez konsumentów.

POLOmarket znalazł się w pierwszej dziesiątce w kategorii Zakupy – sklepy spożywcze i przemysłowe.

Jesteśmy zadowoleni z wysokiej pozycji w rankingu. Wynik dowodzi, że POLOmarket ma silną pozycję na polskim rynku i jest dobrze postrzegany przez klientów. Przyznany certyfikat motywuje nas do dalszej pracy nad rozwiązaniami oczekiwanymi przez klientów. – podsumowuje Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu w POLOmarkecie. 

Badanie Superbrands Polska to jedno z szerzej zakrojonych konsumenckich badań rynku w Polsce.

Badanie 2015/2016 zrealizowane zostało metodą CAWI, na próbie N>15000 przez instytut badawczy ARC Rynek i Opinia. Jego wyniki zostały zważone do struktury populacji pod względem płci i przedziału wiekowego.