POLOmarket partnerem programu telewizyjnego „Nasz nowy dom”

Detal/Hurt

POLOmarket partnerem programu telewizyjnego „Nasz nowy dom”

POLOmarket kolejny raz wykorzystuje product placement do promocji swojej marki i produktów. Po sukcesie programów w TVP „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?” oraz „Zakupy pod kontrolą” produkty POLOmarket zobaczymy w nowym sezonie reality-show POLSAT-u „Nasz nowy dom”.

– Od kilku lat w swojej komunikacji marketingowej wykorzystujemy product placement. To skuteczny sposób promocji naszej sieci oraz nowych, opracowywanych i wprowadzanych przez nas marek produktów. Po sukcesie programów „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?” oraz „Zakupy pod kontrolą” zdecydowaliśmy się na kolejną tak dużą inwestycję w telewizyjny projekt sponsorski – mówi Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu POLOmarket.

Scenariusz programu „Nasz nowy dom” zakłada gruntowny remont domu lub mieszkania jednej z polskich rodzin. W ciągu 5 dni ekipa budowlańców zmienia ich dotychczasowe życie.

Najnowszy sezon programu „Nasz nowy dom” można oglądać od 4 marca w każdą środę i czwartek o godz. 20:05 w Telewizji POLSAT.