POLOmarket partnerem akcji „Jem, bo polskie”

Aktualności

POLOmarket partnerem akcji „Jem, bo polskie”

06 listopada 2014

Polska sieć sklepów POLOmaket przyłącza się do przedsięwzięcia zainicjowanego przez POHiD dla popularyzacji sprzedaży polskich warzyw i owoców, szczególnie tych objętych embargiem.

Akcja „Jem, bo polskie” ma na celu zamanifestowanie solidarności całego sektora żywnościowego w sytuacji nadpodaży owoców, głównie jabłek oraz warzyw. POLOmarket jako największa sieć sklepów spożywczych w systemie niefranczyzowym w Polsce, korzystając ze swego potencjału, pragnie działać aktywnie na rzecz zwiększenia sprzedaży rodzimej produkcji owoców i warzyw, stąd uczestnictwo w akcji.

Logo „Jem, bo polskie” w sklepach POLOmarket stosowane jest do promocji polskich jabłek oraz innych owoców i warzyw dotkniętych embargiem. Wśród produktów rolnych pod szczególną pieczą znajdują się: jabłka, wiśnie, czereśnie, śliwki, kapusta biała i czerwona, inne kapusty, kalafiory, brokuły, brzoskwinie, seler, papryka i gruszki.

Produkty oznaczone biało-czerwonym znakiem „Jem, bo polskie” znaleźć można na stoiskach owocowo-warzywnych sklepów POLOmarket na terenie całego kraju.  Solidaryzując  się z ideą akcji „Jem, bo polskie”, POLOmarket pragnie zachęcić wszystkich konsumentów do nabywania  artykułów rolno-spożywczych pochodzenia krajowego i tym samym do wspierania rodzimej  gospodarki.