POLOmarket kontynuuje rozwój usług mobilnych w ramach prowadzonej transformacji cyfrowej. W kwietniu polska sieć wdrożyła pełną usługę click & collect dla wszystkich sklepów i dla całego asortymentu płatności on-line w aplikacji. Teraz udostępnia usługę POLOdrive oraz kończy przygotowania do uruchomienia dostaw zakupów do domu.
Po udanym wdrożeniu w kwietniu br. zdalnych zakupów poprzez aplikację mobilną i rozszerzenie jej o płatności online w październiku br., sieć poszła o krok dalej. Dzięki usłudze POLOdrive klienci mogą odbierać zamówione w aplikacji zakupy w wyznaczonych miejscach przed sklepami bez konieczności wchodzenia na salę sprzedaży. Usługa dostępna jest aktualnie w wybranych sklepach, a POLOmarket planuje sukcesywne jej poszerzanie o kolejne obiekty.
Kompletowanie koszyka, w połączeniu z wygodną i bezpieczną płatnością bezpośrednio w aplikacji, uzupełnione teraz o możliwość odbioru zakupów przed sklepem tego samego dnia, w dogodnych dla klienta „okienkach” czasowych, zwiększa znacząco bezpieczeństwo całego procesu, tak ważne w obecnym czasie.
To jednak nie koniec. W najbliższym czasie sieć planuje uruchomienie usługi pozwalającej na zamówienie zakupów z dostawą do domu we współpracy z wyspecjalizowaną w tym zakresie firmą. Zarówno usługa POLOdrive jak i dostawa dostępne będą w większości miast, w których sieć posiada swoje markety.