Dwudniowa edycja Poland & CEE Retail Summit 2018 (13-14 marca br.) przeszła już do historii. W tych dniach w warszawskim hotelu Hilton zebrali się przedstawiciele branży, by w trakcie szeregu prezentacji, czy dyskusji panelowych zaprezentować zgromadzonym licznie uczestnikom zjawiska, które są widoczne w światowym handlu, a w polskim zyskują na znaczeniu. Skupiono się na strategiach sieci handlowych, oczekiwaniach współczesnych konsumentów, na zagadnieniach digitalizacji handlu, e-commerce, otoczeniu legislacyjnym, Agenda wydarzenia podzielona została na sesje ogólnodostępne dla wszystkich uczestników oraz równolegle panele dyskusyjne do wyboru w zależności od preferencji osób zainteresowanych danym tematem. Do udziału Retail Summit zaproszono w roli prelegentów licznych znakomitych gości, by wymienić choćby Paula Misenera, Vice President for Global Innovation Policy and Communications Amazon USA. Wystąpili również managerowie wiodących sieci detalicznych oraz największych dystrybutorów działających od lat w Polsce, m.in. takich firm, jak Carrefour, Tesco, Auchan, Lewiatan, Spar, Polska Grupa Supermarketów, Grupa Muszkieterów, Makro, GK Specjał. W części wieczornej pierwszego dnia wręczono nagrody Retailer of the Year 2017. Najważniejsze wyróżnienie otrzymała sieć Lidl. „Poradnik Handlowca” był głównym patronem medialnym wydarzenia.